tisdag 4 augusti 2009

Slut på det roliga

Nu efter två veckor här hemma i Norrland börjar det bli dags att dra sig hemåt igen. Östersund är alltid hemma hemma men jag kan säga att jag numera har två ställen jag mer än gärna kallar hem- Ösd och Karlstad. Vem hade kunnat ana detta för några år sen? Se- det löser sig alltid!
.
De här veckorna har varit helt underbara. Har hunnit träffa alla och haft jättekul! Yranveckan var helt galen och jag festade väl loss för resten av året men varför trappa ner nu när jag kommit så upp i varv? Nee, ett par veckor till kommer det festas på i fortsatt sommaranda dvs som om det inte finns någon morgondag..! Sen är det rehab, detox och vila som gäller!!! Lovar. Den här sommaren har varit grymt rolig men säkert slitit på min lilla kropp bra mer än det som syns med blotta ögat...
.
Den härliga stråketveckan invigdes på riktigt i måndags. Min fina vän Fia bjöd på middag och öl nere på stråket i solskenet.


.
Sen drog vi hem en hem till henne och hängde med hennes mamma med väninna och drack...
.


...okej, vi drack rosévin och Mojito a lá Fia men sneglade och trånade litte efter den här 70procentiga djävulsdrycken. Men det visade att det gamla vanliga drickat räckte alldeles utmärkt!
.

.
Efter den påfyllningen begav vi oss ner till ett öltält för att träffa upp ytterligare lite finfina människor...
.
Nu jävlas datorn med mig så:
Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar