måndag 31 augusti 2009

Fullt hus.

Då livet inte kändes jättekul förra veckan var det i rättan tid kära Krizzy flyttade in här hos mig! Har verkligen saknat att ha någon omkring mej. Även om jag visst klarat av att bo ensam sen jag och MrEx gjorde slut är det ändå gott att bli sambo (eller ja- kombo) igen för ett tag. I lördags kom även Saris och Johanna och hälsade på från Göteborg och huserde även de i casa de sandrah. Fullt hus med andra ord! Men finns det hjärterum..!
.
Till kvällens fest kom även Martin, aka "Tysken", som Krizzy och Saris känner från deras tid i Aussie. En skojig kväll med en massa tokigheter! Shit vad dålig man är på engelska helt plötsligt..! Huuu! Näst intill pinsamt emellanåt. Kvällen slutade tillslut, mot min vilja, på månen. Där tappade jag givetvis bort alla och fick åter igen lådsas känna random människor... ehhe, ja.














.
Kvällens absolut värsta var när jag skulle gå hem i min ensamhet och möter en kille jag hade praktik med ett tag för 100år sen. En riktig torris- en mes! Hur som helst skulle vi gå åt samma håll och han frågar då om vi kunde hålla hand för att reta hans kompis som också gick med. Jag tyckte det var lite skojjigt så jag bjöd på det de stackars 300m det var hem. Väl utanför huset tyckte han att en kyss verkligen skulle reta kompisen... I DON'T THINK SO!!! Tänk att vakna upp med den ångesten!!? Vänta nu lite..? Vad sa jag..? Helt plötsligt framstår mina pinsamheter och plumpa kommentarer som ingenting! Wohoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar