måndag 10 augusti 2009

Måndagen var det ja...

Ja det var väl allt för länge sen allt detta hände men jag vill ändå lägga upp bilderna. För min egen skull om inte annat!
.
Stråketmåndagen blev en galen kväll med gamla vänner. Och då menar jag GALEN! Jag och knodd toppade väl kvällen på rundast under fötterna, men det bjöd vi på! Såklart! Men kul var det!
.

















.
Roligast/värst var när jag vid ett tillfälle tyckte att det var dags att gå hem och satte mig lite vid sidan av alla tälten för att andas ett tag. (26år var det ja.!?) Efter en stund kändes allt mycket bättre igen och jag var redo för Marité. Frågar en kille som står ett par meter bort om han kan hjälpa mig upp och medan han gör det hör jag: "Du pluggar i Karlstad va!? Till lärare?" Jodåsåatt... Kan man inte ens få vara hemma och svira loss helt anonymt?? SUCK SUCK DUBBELSUCK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar