söndag 21 juni 2009

så jävla fucked up

Om förra söndagen var en ångest dag är det ingenting jämfört med vad idag är... Idag är det å n g e s t ! ÅNGEST! ÅNGEST! Jag har lyckats fucka up det bästa som hänt mig på mycket mycket länge...Så mycket känslor på kort tid... Någonting som var så himla bra och jag bara fuckade till det... Fan att jag inte kan hålla käften ibland och bara lägga band på mig själv. Har jag inte lärt mig någonting av mitt 5års förhållande jag har bakom mig..? Tydligen inte då jag gör samma misstag om igen. Känns så jävla pissigt! Och ont gör det. Att jag är fucked up sen MrExgrejjen råder det ju inga tvivel på, men det här??? Det här!!? .

.
FAAAAAAAAAAAAAAAAAANN OCKSÅ!!!!!

2 kommentarer:

  1. ehhh. Update tack!!!?!?
    KRAAAAM//Knoddis

    SvaraRadera
  2. knoddis- KRAAMMMK I will tell you everything!

    SvaraRadera