söndag 7 juni 2009

back in the days...

När jag var hemma sist fick jag lite bilder från förr av Mia. Från den tiden inte alla hade digitalkameror på alla fester. De är de enda bilderna jag har från när jag bodde hemma i Ösd, jobbade på H&M och levde det goda livet med så gott som alla vänner samlade i stan. Dom plus lite bilder som jag tagit från vår H&M-grupp på facebook. Jättetrist att inte ha mer bilder från då men ack så roligt att titta på de få jag har! Oh my god hur man sett ut säger jag bara! ENJOY!
.


























.
Nu är ju de flesta av dessa kort rätt usla överlag men om jag får säga det själv måste jag faktiskt säga att jag, åldersnoja till trots, ser bättre ut nu med mina snart 26år på nacken! Ska det gå åt det här hållet kan jag lätt ta mig ann 30! Utan problem. Moahaha!
.
BRING IT ON!

1 kommentar:

  1. Det var inte utan att det knep till lite i magen när jag såg bilderna. Den härliga H&M tiden, förfest i min studentlya och underbara vänner. Shit vad jag saknar det! Men vilka minnen vi har, är sjukt glad över att jag flyttade upp och fick träffa alla er. Lots of love!!

    SvaraRadera