söndag 26 april 2009

U n d e r b a r t !!!

Gud, så underbart att våren äntligen är här på riktigt! Blir liksom en helt annan stämning och känsla i hela kroppen- hos alla och i hela stan. Karlstad är så himla fint på våren och jag är jättepeppad på att spendera min första sommar här också. Det kommer att bli grymt! G R Y M T!!! En sommar med sola i Karlstad tillsammans med några av de allra bästa vännerna!
.

.
Igår invigdes häng i solen vid operan tillsammans med Sarry. U n d e r b a r t!!!
Och bara en försmak av vad som komma skall i sommar!
TJIHO!

2 kommentarer:

  1. Själv ska jag spendera min första sommar i Stockholm. Men några avstickare hem blir det nog för sommarKarlstad är det bästa :)

    SvaraRadera
  2. Fatima- sthlm e ju fint det också ju men karlstad har onekligen nåt extra! Jag hoppas vi ses nåt!!!

    SvaraRadera