torsdag 9 april 2009

H e m m a - B ä s t !!!

Ja, jag åkte ju hem till Östersund igår också! Kändes så jäkla ruttet att sitta ensam en hel vecka medan alla -ALLA- skulle åka hem över påsk. Jag ansåg mig däremot varken ha tid eller råd efter N.Y-resan men när Krizzy erbjöd skjuts upp gick det inte att tacka nej! (Tack snälla Krizz och Ulfis!) Så igårkväll överraskade jag min kära familj med att dyka upp som gubben i lådan. De blev glada såklart och det fälldes en del tårar... Mest från mig själv tror jag då jag vart lite spänd på hela överraskningsgrejen plus att jag äntligen fick träffa djävulskatten som jag saknat sååååå! Sen längtade jag faktiskt lite hem också... Det är så himla skönt att komma hem till familjen och Östersund. Är som om ett lugn bara kommer över mig och jag kan bara va... Nu ska jag iallafall vara här i en vecka innan jag tar med mig päronen, momma och katt tillbaka ner till Karlstad. Och då hoppas jag på dunderfint väder så att jag återigen får visa stan från sin allra bästa sida!
.

.
Och lillen hade nog faktiskt saknat mig lite också, trots att han stortrivts här, för han har minsann sovit hos mig både inatt och idag. Detta hör inte till vanligheterna då med tanke på att han egentligen är en alldeles för cool katt för sånt trams. Men jag fortsätter att våldspussa och krosskrama honom sålänge jag får..!

2 kommentarer:

  1. Limpan/adoptivpäronet10 april 2009 kl. 06:02

    Åh din man han verkar nöjd! Sova i sängen I am really impressed! See u soon homie! Glad påski påski & huggies

    SvaraRadera
  2. bästa adoptivpäron- Ja, han verkar faktiskt vara lite nöjd! Dock ska sägas att djävulskatten redan och visat sig och jag har även fått smakat på en klo eller två... Ses snart homie! Huggis och Glad Påskis!

    SvaraRadera