söndag 26 april 2009

Jomenvisst...

Det var ju fest i helgen också! Efter över en månad(!!!) utan fest var det dags! Jag och Sarry tog igen förlorad tid och det med råge kan man väl kanske säga...
.
Fredagen blev väl lite som man kanske kan tänka sig att det kan bli när man ska ta igen allt festande man missat...
.
.
.
.
.
Ehhh...ja...bilderna talar väl kanske för sig själv...
.
.
Lördagen däremot blev en perfekt bubbla och kvällen spenderades på månen. Detta trots att jag sagt att det är dags att bojkotta det stället men det var faktiskt skoj. Konstigt nog var det inte en enda kotte vi kände där utan bara en massa okändisar...
.
.
.
.
.
.
.
.
Och om man inte hittar några gamla kompisar får man leta sig nya...
.
.
.

.
Herre herregud..!
.
.
Men nu är det nya tag som gäller för på tordag smäller det igen!!! Men innan dess ska det avklaras en engelsktenta som det ska pluggas till i två dagar. Hrmm, jag vet inte riktigt hur jag hade tänkt att det skulle gå ihop men jag tyckte någongång att jag hade så god tid på mig och nu plötsligt är den här! PANIK! Men innan pluggandet ska sätta igång är det jag som ska till tandläkaren imorrn bitti för att enbart få det konstaterat att "Jo, du behöver en rotfyllning" för att sedan kunna boka tid för själva rotfyllningen... Suck, vad är det för system egentligen???
.

2 kommentarer:

  1. Oh my... Kommentarer känns överflödiga Ha, ha, ha....

    SvaraRadera
  2. kamilla- haha jo eller hur!?

    SvaraRadera