onsdag 15 april 2009

Charlestown it is!

Då var man åter i Karlstad då. Känns bra! Åkte ner idag med päronen och lillmomma. Gick huuuuur snabbs som helst! Kan bero på att jag sov större delen av resan men ändå- tänk att ha körkort och bil och bara kunna brumma iväg när som helst hur som helst! Underbart! Slippa den långa resan med tåg på 10timmar..! Men nån gång ska väl även jag ta tag i det där och lyckas skaffa mig ett körkort!
.
Djävulskatten lämnade jag hemma. Kändes förjävligt såklart men det var för hans eget bästa! Jag ska hem till Ösd igen i mitten på maj så det kändes bara taskigt att släpa med honom först ner och sen upp och ner igen inom bara en månad. Inge okej! Men det var iaf skönt att få kramas med honom den lilla stunden jag var hemma! Och för att stilla min abstinens så ska vi förhoppningsvis åka förbi katthemmet här i Karlstad och kika, bara titta, på andra fina katter. Hoppas hoppas hoppas!
.

.
Nu blir det hopp i säng för att peppa inför morgondagens heldag i skolan. Första skoldan på..3veckor? Bläää. Kändes som jag klarade mig alldeles utmärkt utan! Men men. Nya dar, nya tag! Eller nåt sånt! Peppi Peppi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar