fredag 18 januari 2008

VILL HA!

Nu har jag varit luspank i flera månader. Detta har resulterat i extremt lite shopping och är man näst intill beroende, som jag är, är det inte roligt. Nu kliar det extremt mycket i shoppingfingrarna!
Så länge får jag stilla mitt begär med att shoppa pasta och mjölk. Det ger, sorgligt nog, en kort liten tillfredställelse i min shoppingsugna kropp.
.
Nästa vecka när pengarna kommer är det jag som ska leva som en kung (drottning?), om än bara för en dag!
.
Dessa jeans har jag spanat in på MONKI. Fanns såklart inte kvar idag när jag var in, men nåt liknande fanns iallafall.
.

Stentvättade jeans a la 80-tal.

(fattas bara ett Roger Rabbit-tryck)

2 kommentarer:

  1. vad snyggt du har gjort! Om jag bjuder på fika nån dag så kanske du kan hjälpa mig att fixa till lite? Var har du lärt dig sånna trix? KRAM

    SvaraRadera
  2. tackar, men jag har bara gjort efter mallen, så inga trix här inte. Men det är klart jag kan försöka hjälpa dig om du vill. Såklart.

    SvaraRadera