onsdag 30 januari 2008

Vänner

Jag vet ingen så har så gånga "föredetta kompisar" som jag. Inte ovänner utan just fd kompisar. Nej, utan det är vänner som jag liksom slarvat bort någonstans på vägen... (Okej, vissa har jag i och för sig medvetet tappat bort av ren egoism. Men varför ska man vara med någon som inte är bra för en? Någon som man inte kan vara sig själv med eller någon som bara tar och tar? Nej tack!)
.
Nu får det vara slut på på slarvandet på vänskapsfronten iallafall. Nu vill jag inte ha fler fd kompisar jag kände en gång i tiden utan bara fler goda vänner som jag ska försöka hålla lite hårdare i! Hur svårt ska det vara egentligen? Men jag vet att jag är lat och dålig på att ta initiativ. Jag väntar på att andra ska ta tag i mig och dra med mig på saker. Men jag ska bättra mig. Lovar.
.
Sålänge vet ni att det är hårdhandskarna som gäller med mig!
Don´t take no for an answer!

1 kommentar:

  1. Hallojsan! Överkastet är ett kap från Hemtex. Såg det i Östersund men orkade inte släpa ner det hit..men det fanns inte i växjö så mamma fick skicka ner det. Passa på att kolla.. e ju fortfarande halva priset! Ett riktigt fynd! Kraaaaam

    SvaraRadera