tisdag 15 januari 2008

blond, blondare, sandrah

Såhär i tentatider är det svårt att tänka på något annat än, i mitt fall, en massa matte. Rymdgeometri, skala, vinklar och algebra härskar just nu över mina dagar och min skalle. Sug på den här;
.
I vilken skala måste du rita dessa för att de ska fylla ett A4-papper?
a.) en elefant
b.) en myra
.
(hrm...elefant? afrikansk eller indisk? Pissmya, rödmyra eller rentav en elefantmyra?)
.
Mitt i all tentaångest blev det iallafall en liten fika med Camilla och Fatima. Mycket trevligt! Det var verkligen 100 år sen sist så nu hoppas jag att vi ska ses lite mer framöver!
.

Hundra år sen...

Och efter att ha blivit påmind om att jag faktiskt en gång varit blond och inte alltid sett ut som ett lik ska jag nu ta och färga håret och dränka mig i brun-utan-sol...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar