fredag 11 januari 2008

Skratta du!

Ok, jag har gjort samma sak. Nästan. Efter 3år i butik jag sett både ett och 75 roliga id-foton men på sin höjd fnissat till lite och påpekat hur olik sig personen var på fotot jämfört med dagsläget. Det har då handlat om 10år gamla foton med permade pudelfrisyrer och glasögon
a la Helge (från a till ö). Personen har då skrattat och hållt med. No hard feelings. Men det här, det tar f*n i mig priset:
.
Jag skulle handa ett lysör i en lampaffär. Lämnar fram mitt leg till kvinnan (som ser ut att tillhöra det berömda köttberget) och möts då av;
.
-MOOAAHAHAA!!!
- ehh, va?
- Värst vad fixad du var här då!
- eehee...Jo visst sörru!
(kvinnan vänder sig till en annan i personalen!)
- TITTA! Känner du igen henne!? (Pekar på mig)
(killen granskar mig) -Neheee.
Kvinnan skrattar ännu mer...

Fixad de luxe...

Ok, jag är rätt sminkad på kortet, men på mitt förra leg var jag osminkad och då kände inte folk igen mig för det. Men vem blir å andra sidan bra på sitt leg. Typ ingen. Hoppas jag iallafall, då mitt foto tydligen förtjänade ett rejält hånskratt.


2 kommentarer:

  1. Ajdå! Inte kul att bli utskrattad. Det är egentligen ganska skumt att man legitimerar sig med en bild som inte alls ser ut som en själv ... hm

    SvaraRadera
  2. fatima- nee, inte roligt! Dessvärre inte första gången någon har haft synpunkter på mitt leg...

    SvaraRadera