fredag 5 augusti 2011

Back on track.

Jag hann inte mer än komma innanför dörren i onsdags morse så var det dags för nya äventyr igen. Lizzy var i stan tillsammans med norska vänner så vi åkte ut till havet och försökte njuta av sol och bad. Men icke! Blåst och regn var vad som erbjöds helt plötsligt. Vi åkte hem och svidade om för utekväll istället! Mat och dryck på Vasastan och sen till Puta madres uteservering för ytterligare dryck. Riktigt bra kväll! Även om kombinationen mojito och gungstol kanske inte är den bästa...






Och inte nog med det! Jag var ut en sväng igår med! Även då på Vasastan. Vet inte hur många gånger jag varit där i sommar..? Men jag gillart!

Imorgon firar jag av min semester med dunder och brak! Wohoo!

1 kommentar:

  1. HAha jag råka skriva fel när jag skulle kika in på din blogg. skrev blogpsot istället för blogspot och hamnade då på "Mega site of bible studies and information". Den du! :D Puss saknar dig! //Åsa

    SvaraRadera