tisdag 16 augusti 2011

Appropå wow...

Helgens bästa: Det fantastiska vädret kombinerat med skön stämning, fina människor och bra musik! I stort sett allt egentligen!

Helgens sämsta: Surprise! Jag är inte 20 längre och det står nu klart en gång för alla att en tvådagars numer inte är att tänka på om det ska göras ordentligt.

Helgens finaste: Förutom Jonathan då... Någon av de hundratals(tusentals?) skäggiga killarna som fullständigt kryllade på festivalen!

Helgens fulaste: Ingen. Alternativt jag själv när jag kom hem på lördagnatt. Eller ännu värre- på söndagmorgon! (läs: söndageftermiddag vid 15.30. Då jag faktiskt vaknade!)

Helgens diss: En kille dissade mitt hår! Dissa bollen!? Inte okej.

Helgens hiss: Två små tjejer som komplimenterade mina ben(!). Bara att tacka och ta emot. Även om jag såhär i efterhand misstänker att det var ett lejt beröm för att få mig att glömma boll-dissen...

Helgens överraskning: Prince! Vi som bara skulle kika lite grann blev kvar hela långa konserten och jag slutade aldrig att förundas. Vilken kille(man/gubbe?)! Vilken show!

Helgens besvikelse: Det smärtar i mitt hjärta- ROBYN! Fantastiska låtar som föll rätt platt i bristen på hjärta och känsla från vår stora stjärna. Riktigt tråkigt.

Helgens miss: Att köpa alkohol inne på området blir lätt en dyr historia. Därför gjorde jag som många andra besökare- gömde alkohol utanför området! Riktigt miss då den var som bortblåst när jag kom ut för att släcka törsten. Jäkla snorungar..!

Helgens möjlighet: Borsett från möjligheten att klappa lite på Måns Zelmerlöv(vilket hejdades av att jag var i mina sinnes fulla bruk! Thank God!) så var helgens möjlighet absolut musiken! Har sett nya bra grejer som jag annars hade missat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar