måndag 16 augusti 2010

Update.

Har förstått att en update på vad som sker i mitt liv är att önska så here we go...
.
Veckan i Kroatien var hur bra som helst! Kanske bland det roligaste jag gjort! Vackert land, fantastiskt hav, fina vänner, trevligt folk och vackra pojkar att vila ögat på. Vad mer kan man begära? Bilder från galenskaperna är på väg!
Så var man tillbaka till verkligheten igen. Idag var det kick off med jobbet och imorgon startar det på riktigt. Trots att det varit fyra fantastiska semesterveckor måste jag säga att det inte känns allt för tråkigt att komma igång med jobbet igen. Vardag är underskattat. Plus att jag ska erkänna att jag faktiskt saknar de små liven! Underbara ungar! Ska krosskrama varenda en imorgon!
.
Hela semestern har gått i ett svep från det ena till det andra. Oslo, Östersund, Kroatien och tillslut Göteborg. Semester fast ändå ingen rast och ro på något vis... Senaste veckan har mina finaste bästa päron varit här och hjälpt mig flyttat. Så numer har jag min egen lilla lya här i götet. 35m2 i andra hand, men ändå! Känns fantastiskt att ha något alldeles eget igen. Även om jag haft det hur bra som helst tillsammans med Krizzy så håller ju inte det hur länge som helst. Men jag saknar min fina vän redan. Det är tomt.
.
Så nu är mitt nya liv på gång! Jag kan knappt tro att det är sant, att jag verkligen är här i Göteborg med nytt jobb och ny lägenhet. Ett nytt liv helt enkelt! Jag är helt övertygad om att det kommer bli hur bra som helst! Det blir vad man gör det till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar