tisdag 13 juli 2010

Sweat baby, sweat!

Vilken vecka! Korrigering- Vilken underbar vecka! Hela förra veckan hade jag äran att ha min kära fina vän Mia hemifrån Östersund här på besök i stan. Underbart att ha fler fantastiska människor här. (Vänner- vad är problemet!? Kom hit för tusan! Vi vill ju alla vara i samma stad så kan vi enas om Göteborg?)
I fredags var vi på Liseberg och kollade in Jonathan Johansson som enligt egen utsago inte riktigt var sig själv utan hade en dålig dag. Jag tänkte inte alls på det utan diggade loss till både gamla och nya låtar. Håll utkik efter "Kärleken kommer tillbaka" (antar jag att den heter iallafall)- Riktigt bra!!
När det är 25+ varmt så finns det inget annat alternativ än att åka ut till havet! Sagt och gjort. Njöt som bara den förutom när en hel svanfamilj valde att ta en liten rast på just våran lilla lilla strandplätt! Vi fick oss både ett och fem onda ögon.


Igår slog vi på stort och åkte ut en sväng i skärgården. 30min båt, 30min promenad rätt över Styrsö sen var vi framme! Verkligen hur vacker som helst! (även om den kassa mobilkameran inte alls gör vyn rättvis)

Veckan toppades även med en och annan fotbollsmatch och öl ute på puben där "Heja Tyskland!" fick bytas mot "Heja Spanien!" ooch därmed glada och nöjda miner i slutänden! Vill inte veta hur många öl som gått igenom min kropp under veckan men är det sommar och sol så är det banne mig uteservering som gäller! Och semestern har ju inte ens börjat! Huuuuu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar