fredag 30 juli 2010

Stråket 2010

Jaha, så var Yran över för detta år! För min del iallafall. Är faktiskt första gången jag missar Yran på gud vet hur länge... Men med tanke på pissvädret som är här i sverige just nu och solen som väntar på mig nere i Kroatien så är det ju ingen tvekan om vart jag ska vara!
Hemma var allt som vanligt. Vilket alltid är på gott och ont, men mest gott denna gång! Jag fick träffa alla jag ville träffa! Och några jag helst inte hade stött på också för den delen... Men så är det ju när stan är så liten som den är.
Hoppade på nattåget hem med en stoooor klump i magen. Har aldrig känts så ledsamt att lämna alla. Gjorde riktigt ont i mitt hjärta när jag kramade lillebror hejdå och sedan lille Sune. Fällde till och med några tårar och fick verkligen stålsätta mig för att inte köra stortjutet. Lipsill.
Fick mig en hejvild vecka med trevligt häng och roligt fest! Vilka underbara vänner jag har! Ni är bäst!






Kärlek till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar