tisdag 6 juli 2010

Sista natten med Kalle...

Ja, sista natten med kära Kallestaden alltså. Ingen riktig Kalle alltså. Verkligen inte. Jaja, det var dagens bittra lilla utspel. Nog för idag.
Helgen spenderades alltså i Karlstad där jag stökat med lägeheten från tidiga morgon till sena kvällen. Packat och städat som en galning hela helgen med avbrott för lite festligheter med finaste Åsa. Vi två och massa killar- just the way we like it! Det blev en grymt svettig kväll (note to self: grå topp + svettig kväll = inte bra kombination..!) som senare toppades med ett klassiskt nattbad! Underbart.





Det var sista helgen i Karlstad på ett bra tag. Nästa gång jag besöker min fina solstaden blir väl någon gång till hösten, förutom när jag åker och hämtar upp alla grejer då vill säga. Trots att jag varit jäkligt less på Karlstad emellanåt så kommer jag definitivt sakna staden. Och alla fina människor som finns där också såklart! Karlstad i mitt hjärta.

1 kommentar:

  1. Hahah när togs den sista bilden?? MInns jga minsann inte, är det nåt form av toakort eller? HAhaha :D Puss!

    SvaraRadera