måndag 22 februari 2010

Ny adress!

.
Okej, kanske inte den mest påhittiga och nytänkande bloggadressen, men ändå! Nu är den iallafall bytt och det går inte att hitta den om man söker på mitt namn vilket är prio 1 då jag just precis nyss skickade iväg en liten jobbansökan. Var en spontan ansökan då jag råkade hitta jobbet precis och sista ansökningsdag var idag så därav att adressbytet skedde lite hastigt och lustigt. Det var bara ett sommarjobb men ändå! Det lät riktigt riktigt bra så jag hoppas att jag iallafall får komma på intervju! Wish me luck!
.
Vill också passa på att påminna er som länkar hit från er blogg att uppdatera länken! Och att inte skriva ut hela mitt namn då såklart! Blir lite jobbigt att byta adress igen och igen.
.
Hoppas ni hittat hit iallafall! Välkommen tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar