fredag 26 februari 2010

Moraliskt förfall.

Mmmm, just nu känns det som att där är just det som händer. Moraliskt förfall alltså. Som att jag på en vecka slängt alla mina principer åt helvete och nu skiter i allt. Skärpning!
Igår var jag och Åsa ut på lite barhäng vilket givetvis slutade med någon slags utgång. Ute var det dock rena högstadiediscot och att känna sig gammal och hängig är aldrig någon höjdare. Men 20åriga pojkar gillade läget och bjöd glatt på både det ena och det andra. Jag som är strängt emot att låta mig bjudas på alkohol på krogen, eftersom jag tycker att det är lite "billigt" på något vis, tog visst emot allt med öppna armar. Suck. Jag låter mig väldigt sällan bjudas av killar, om det inte bara är någon killkompis eller ett potentiellt potential då vill säga. Annars kan jag faktiskt köpa min egen dricka!
Idag har jag varit lite sliten faktiskt trots att det inte blev så mycket dricka igår. Men ofta är det ju så att 3 öl känns värre dagen efter än en pangfest. Det borde jag lärt mig vid det här laget. Så idag slängde jag tydligen även min inte-gå-till-jobbet-bakis-princip åt skogen. INTE OKEJ! Verkligen inte.
Hädanefter är det iallafall allt eller inget som gäller på festfronten! Har ju faktiskt varit ut nykter några gånger här i vinter och det har faktiskt funkat alldeles utmärkt! Så det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar