torsdag 16 juli 2009

ONSDAGSKLUBB

Ja, det kanske har blivit lite väl mycket fest kan tyckas, men jag tänker att det bara är tillfälligt nu över sommaren (okej, kanske från i våras) och att det då är okej med lite tillfällig dekadens... Och faktum är att alla dessa skojigheter fått mig på rätt köl så att säga- livet är toppen just nu! Med eller utan fest! Med massa trevligt och roligt folk! Lika bra att passa på då hösten kommer speglas av jobb- och pengaångest... Nej, vill inte tänka på det NU! Nu är nu och då är då!
.
Igår var vi på Pitchers för första gången och jag måste säga att ska jag dit igen så ska det krävas att det är nakenfest alternativt att de fixat isvak för shit vad varmt det var! Svettades bort! Vill säga att det rann om mig- INTE okej! Men detta toppades givetvis med ännu ett nattdopp i älven! Helt fantastiskt skönt efter den svettiga kvällen! Självklart hängde vi på bk! Herregud.
.








.
Imorrn tar vi nya tag!!! Wohoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar