söndag 5 juli 2009

GÖTEBORG

Den här veckan har fasen i mig varit den bästa på år och dar tror jag! Helt fantastisk! Dagarna i Göteborg gjorde mig susen och jag är nu om möjligt ännu mer övertygad om att jag kommer styra min kos ditåt när det väl är dags...
.
Lilla Helena har jag inte alls träffat mycket de senaste åren tyvärr. Två gånger under senaste året räknar jag det till så detta besök var verkligen på sin plats! Det roliga med att umgås med en bästa vän är att det inte spelar någon roll hur länge det var sen man sågs eller pratade- allt är som vanligt! Ser fram emot mer göteborgshäng när jag väl intar stan!
.
.
I tisdags var vi iväg och solade och badade på saltholmen- havet alltså!? Fantastiskt! Senare på kvällen var vi och åt middag och drack ett par öl på uteservering och kändis spotade Ingvar Oldsberg... Wow va!?
.
På onsdagen intog vi avenyn och shoppade loss. Eller ja, Helena shoppade loss som en galning och jag småhandlade bara ett par saker (arbetslös.nu hrmm..) Senare anslöt Kickan och lite soft häng på Club Social stod på schemat. Riktigt trevligt ställe!
.




.
Efter en liten sväng på stan på torsdagen slog vi sen på den stora trumman och gick all in. Spelade lite sällskapsspel med kompisar till Kickan för att sen dra till Peacock Hamngatan för att enbart konstatera att det var fullt. Då drog vi tillbaka till Club Social för att shakea loss ordentligt!
.










.
Innan jag åkte hem på fredagseftermiddagen blev det häng ute i solen med pizza och bad i vattenspridaren... ehh, ja.
.

.
UNDERBARA DAGAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar