söndag 26 juli 2009

KALAS

Ja, då var man hemma igen då... Känns faktiskt bra! Eller faktiskt och faktiskt? Det känns alltid bra att vara hemma så det var ingen överaskning men det kändes ändå lite trist att lämna Karlstad då jag trivts så himla bra där nu i sommar. Men hemma är alltid hemma!
.
Jag började med att fly stan för ett par dagar och åkte till stugan. Gillar att vara där och jag kände att jag gott kunde skippa fest en fredag (kors i taket!) och istället passa på att umgås med päronen.
.
Igår hade vi lite kalas för mig och lillebror, 26 och 22år, och firade med klassisk jordgubbstårta och paket.
.







.
Senare på kvällen åkte jag och bror hem för fest och utgång. Såklart! Man kan ju inte vara utan fest BÅDE fredag och lördag- Nån måtta får det ju vara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar