torsdag 12 april 2012

Sen sist... del 757

Ja, jag är sämst på att blogga. Jag vet! Det är lite mycket annat som händer nu bara. Okej, jag ska inte skylla på det. Anledningen är E- han kan jag skylla på! Jag har inte velat visa honom bloggen och då bli det ju genast lite svårt att blogga om jag är med honom varje kväll... Egentligen finns det inget här som han inte redan vet men det skulle ändå kännas som att låta honom läsa min dagbok vilket jag inte är riktigt bekväm med(än?). NI däremot kära vänner, lusläs ni bara!


Sen sist så har det inte hänt så mycket egentligen. Efter många om och men (Död åt SJ!) var jag hem över påsk och umgicks med så många som möjligt på så kort tid som möjligt. Lyckades klämma in alla fina ösd-vänner så jag är nöjd! Innan dess var Sarry här en sväng och vi fick chansen att catcha upp lite sen sist vi sågs i november. Så himla trist att vi inte kan ses mer ofta. Snart måste vi ta och ses allihopa!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar