måndag 16 april 2012

En Bättre-sent-än-aldrig-Fest

I januari (ja, det var jättelänge sen..!) hade jag min Bättre-sent-än-aldrig-Fest. Vill inte kalla det inflyttningsfest i och med att jag bott här ett år men ändå en första fest lite sent sådär.

Det blev huset fullt med en massa fint folk. Fia och Åsa+Elin med respektive kom från långväga bort och förgyllde kvällen. Tack för det vänner! Det blev en riktigt lyckad fest då jag fick chans att presentera E och vännerna för varandra. Klart godkänt var betyget om jag inte minns fel?!

Jag hade fullt upp med att mingla runt hela kvällen och se till att hinna prata med alla men halv tre dansade i alla fall de sista gästerna motvilligt ut och hem. Alla var nöjda och glada. Ett bra betyg på fest är när i stort sett ingen går vidare ut på krogen utan hänger kvar i goda vänners lag. Riktigt kul!




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar