måndag 11 april 2011

Looking forward.

Som ni alla vet är jag expert på att se bakåt på vad som varit, vrida och vända och älta det sjutusen gånger om. Att bara vara här och nu har aldrig varit min grej. Jag ska försöka bättre mig. Sålänge blickar jag framåt till kommande roligheter!

.

Till helgen kommer Linn hit och gör mig sällskap igen! Alltid lika roligt att ha henne är. Min adoptivmorsa. Min homie!



Sen ser jag givetvis fram emot min och Mias Londonresa i maj. Extra roligt blir det också om kära Johanna följer med men det återstår att se om det går att ordna. Längtar! Även om min plånbok kommer vara alldeles för tunn för att kunna njuta till fullo!



Men mellan dessa roligheter ska jag hem till familjen. Det blir bara några stackars dagar men ändå! Äntligen får jag hänga med Lillebror!

1 kommentar: