måndag 11 april 2011

Dejtingnytt

Jag har inte varit speciellt sugen på att dejta men vad ska man göra? Drömprinsen kommer ju knappast och knackar på dörren hux flux appropå ingenting. Såhär efter att ha träffat några stycken är jag ju inte mer sugen på att träffa någon. Vilka freaks det finns där ute alltså! Jag blir alldeles trött! Är det detta som erbjuds så kan jag lika gärna vara singel. Gladeligen. .


Lite tips till kommande killar som eventuellt gör anspråk mig: .

Kläder är viktigt! Big NoNo's:


- Underställströja


- Gympaskor (modell joggingsko)


-Utsvängda byxor


- Magtröja . .


Accesoarer är inte för alla! Skippa:


- Ryggsäck (speciellt den tomma sladdriga sportryggsäcken!)


- Örhängen (aldig varit ok ens i ett öra. Därför inte heller i två!)


- Solbrillor av det lite snabbare slaget


Du bör bry dig om ditt yttre MEN:


- Solariebränna? Nejtack.


- Slingor i håret? Nehedutack!


- Ha helst inte längre hår än mig. . .



Sociala skills innefattar INTE:


- att sitta tyst på en dejt


- att berätta om ditt porrfilmstittande och förklara när, var, hur och varför du har detta som hjälp i att tillfredsställa dig själv. ("inte för att följa handlingen direkt") . .


Om(läs: troligtvis när) jag dissar dig och inte vill ses igen så snälla, var en man och gilla läget, INTE:


- ringa 10ggr och vill prata om det


- be om en ny chans. Igen och igen och igen. "Snääällla.!?"


- sms:a skamliga förslag "Även om vi inte ska gifta oss finns det ju annat vi kan göra!?" . .


NEEEEEJJ GUUUD JAAAG DÖÖÖRRRR!!!! .



Fast när det bjuds på gåslever och fint vin en helt vanlig torsdag kontrat med pubquiz med öl och hamburgare veckan där gillar jag livet ändå...

1 kommentar:

  1. Ha ha ha, vilket roligt inlägg! Mer kul och spännande om dejtingdjungeln önskas. Det är smaskens för en gift havande kvinna!

    SvaraRadera