måndag 14 februari 2011

Mitt Hjärtas Dag.

En dag som denna är det lätt att bli bitter, men inte jag inte! Nej. Jag vägrar. Jag har "firat" denna dag som vilken dag som helst. Jobb, träning, en tupplur, middagsrester från helgen och skräp-tv toppat med en halv ostkrokspåse. Livet på en pinne.





Men om sanningen ska fram så är jag ju lite bitter... Så som jag tjatar om mitt eviga singelskap och min besvikelse på kärlekslivet har det nog inte undgått någon. Om jag är less på att höra allt tjat vill jag inte ens veta vad alla andra är!? Lovade mig själv i något slags nyårslöfte att sluta terrorisera min omgivning med allt detta men det har väl gått sådär. Sorry för det vänner! Men nu har ni hört det sista om det från mig. Från och med idag är det jag som är tyst. Alternativt faktiskt också ändrar inställning. Det som sker det sker. Och livet kommer bli hur bra som helst! Punkt.

Kärleken väntar.

1 kommentar:

  1. Kärleken väntar. Han har tur som får dig! Kram på dig

    SvaraRadera