onsdag 7 april 2010

A year from now.

Det händer lite saker i mitt liv just nu som skakar om ordentligt. Det är bra saker men de medför en hel del oro då jag helt plötsligt har jag 100 beslut att fatta på väldigt kort tid! Och alla som känner mig vet hur svårt och jobbigt det kommer att bli då beslutsångest är lite av min grej. Typisk.
Hur som helst är ett begynnande magsår redan på plats! Som tur är kontrar jag min beslutsångest med tankar om att allting kommer ordna sig och bli hur bra som helst! För så är det alltid! Alltid.
Men lösningen ligger i framtiden och nu är nu och då är då. Då, för ett år sen, lugnade jag framtids- och tentaångest med att möta våren i New York tillsammans med Mia. Önskar jag kunde göra det samma i år men jag får nöja mig med att titta tillbaka och bara drömma om 20gradig värme i den storslagna staden med fantastiskt shopping!







New York, Neeeeeew Yooooork!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar