torsdag 8 april 2010

Enough is enough.

Ja, nu får det faktiskt vara nog! Livet alltså? S U C K på den! Hade jag trott på Gud hade jag bett honom dra någonstans! Så illa har det varit idag.
Denna vecka har gått på temat "Upp som en sol, ner som en pannkaka". Ni vet känslan av att någon drar undan en matta under fötterna på en? Just nu ligger jag fortfarande på rygg, stirrandes upp i taket och kippar efter luft. Jo, jag kanske är en dramaqueen men fasen vad less jag blir när livet ska jävlas med en! B L Ä!
Hur mycket jag än just nu vill lägga mig ner och bara gå i något slags våride är jag i allafall nöjd med min påskvistelse här hemma. Har hunnit träffa alla de fina jag ville, om än alldeles för lite. Imorgon är iallafall sista dagen i Östersund innan det bär av ner till Karlstad igen. Och det känns faktiskt skönt. Det är dags att återvända till verkligheten nu. Dessutom saknar jag faktiskt de där finfina galenpannorna! Jag räknar med att de kommer att leverera de luxe på lördag för då jäklar är det fest som gäller!


LÄNGTAR!

1 kommentar: