onsdag 18 juli 2012

GOTLAND 2012

Veckan på Gotland var helt fantastisk! Så himla mysig! Vi har ätit och druckit gott och bara tagit det lugnt mellan allt trampande. Vi har sett massa fin natur och hus medan vi susade fram på våra cyklar. Vet inte hur många gånger vi sa "Här skulle man ju kunna bo...". (Gotland nästa?) Cykelsemester är definitivt någonting jag vill göra om! Även om vi fick sjukt ont i våra bakar. Totalt cyklade vi 21 mil på fyra dar. Mellan 4-7 mil/dag. Redan efter de första 2 milen blev vi varse våra bakdelar så de övriga dagarna och milen var...tjaaaa.. MY OH MY är det enda jag kan säga! Men varken jag eller E har väl vidare bootylicious så till en ev annan cykelsemester får vi väl kötta på oss lite helt enkelt. Men summa summarum- TOPPEN!


























Nu har jag varit ensam hemma här i Gbg några dagar men imorgon bär det av uppåt och hemåt! WIHOO! Först till E i Sundsvall och sen tar jag med mig honom upp till Ösd några dagar. Ska bli jättekul att få presentera honom för familjen. Nervöst men jättekul!

Sen väntar Yran tillsammans med finaste Åsa som kommer upp. Ska bli så himla kul! Förhoppningsvis ska vi väl få till en dejt med Linda också! Plus att jag ska få träffa en massa annat fint efterlängtat folk! En tjock bebismage allra främst! LÄNGTAR! Wihoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar