måndag 17 oktober 2011

Morsomt värre

Helgen i Oslo blev riktigt lyckad! Trevligt häng med fina vänner toppat med god mat och festligheter. Perfekt!











Lördagens festligheter fortsatte ute på lokal och jag önskar att jag hade haft kameran med mig så ni hade fått sett hur jag såg ut! Det var en så himla kul utekväll med bara massa dans. Länge sen jag dansade så mycket! Trång och varmt var det dock. Kombinationen svettig dans och grått linne har aldrig visat sig så tydligt. T.o.m den där sena svettiga sommarnatten förra sommaren med när det haglade kommentarer som "SWEAT???!!!" med tillhörande förskräckt min och pekande finger når upp till detta. (Även då i grått linne. Att man inte lär sig?! NOTE TO SELF: Utekväll med dans och grått linne är INTE en fräsch kombo!) Jag var dyngsur. Men lycklig!

Nu ser jag fram nästa gång när jag får hänga med mina dejliga venner! LONDON BABY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar