onsdag 5 oktober 2011

First thing first!

På fredag är det stor Hejdå-fest för Krizzy och hennes Mattias som åker långtlångt bort i inte mindre än 70 dagar. Jag är inte alls avundsjuk. Inte alls. NEJ! Fy för att klappa pandor, leka med orangutangbebisar, sol och bad. Usch!

Jag är mest egoistisk och vet att det kommer vara jättetomt här utan dom och jag kommer sakna dom massor! Tänk att jag och Krizz varit kompisar i fasen i mig 23år!? Att vi lyckats hålla ihop? Det är grejer det!

Vet ingen som fått tagit så mycket sandrah-skit genom åren. Stackars fina vän. Men ändå alltid lyckats tala mig till rätta när jag varit ute och cyklat och hjälp mig med allt och inget när jag behövt. Min absolut klokaste vän! (även om ni är några fina och kloka till där uppe på toppen)


(tänk att jag ALLTID haft dessa tok-miner för mig!)

2 kommentarer:

  1. Hahaha, vilken skön bild! Thats a keeper! Ja både bilden och Kristina förstås!
    STOR KRAM!!!

    SvaraRadera
  2. Så söta vi var! Long time ago... Faktiskt helt otroligt att vi varit i varandras liv så himla länge. Men bra otroligt såklart! Det känns konstigt att inte träffa dig på så himla länge nu, men känns fint att veta att 12 h tåg i gemenskap väntar när jag är åter på svensk mark!

    Stor kram

    SvaraRadera