söndag 10 maj 2009

Svennebanan

Ja, igår var det dags för den efterlängtade spelningen med Promoe... Sicken kväll det blev säger jag bara! GRYM spelning! Blev kvar på Arena med kidsen hela kvällen men det var det helt klart värt!
.
Jag, Sarry och Krizzy körde förfest här hos mig där det som vanligt bjöds på ett och annan dancemove och nån lapdance till det. Som det ska vara med andra ord!
,
.
.
.
.
.
.

.

.


Och idag har jag väl mått som jag förtjänat men ändå lyckats utföra ett och annat storverk- som att diska till exempel... Och som vanligt på söndagar blickar jag genast framåt mot kommande roliga aktivitet. Nästa helg bär det av hem en sväng för lite 90-års fest och förhoppningsvis en träff eller två med kära vänner. Plus att jag äntligen ska få träffa Djävulskatten igen och faktiskt ta med honom hem hit igen! Kul för mig, tråkigt för honom! Tyvärr. Men det kommer bli bra! Det måste det bli.
.
Och till helgen efter det kommer Lizzy hit till stan! Wiiihh! Och blir det ingen fest innan så kommer iallafall Campusfesten på lördagen bli en grymt bra dag! Looking forward..! Överspänd.nu
.
Nu- hopp i säng! March pannkaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar