tisdag 19 maj 2009

små lätta moln...

I lördagskväll hanns det även med lite fest med några av de allra bästa! En helt underbar kväll! Förfest hemma hos Johannas Jon, en kort sväng om på Marité, sen köpa kebab och slutligen hamna hos Jon igen för efterfest! Hela kvällen var så jäkla grym att jag gick bara log hela tiden! Lycklig skulle man väl kunna säga! Så påväg hem vid halv 05 svävade jag på rosa små moln och gick med ett fånigt leende hela långa vägen hem. High on life.
.
Grämde mig hela kvällen över att jag inte hade nån kamera. Min har ju tyvärr checkat ut och lämnat jordelivet... Tror ni jag är nöjd? NOOO! 2000:- på en ny kamera?? Jodå, men: %&X!$X½!!!!!!!!!!!!!!!!!
.
Och eftersom jag inte kunde dokumentära den fantastiska kvällen får jag gotta mig i gamla partypics...
.
.
.
.
.

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar