måndag 19 december 2011

Sen sist har jag...

Saknat och längtat.

Fikat med fantastiska Agnes som alltid ger mig sån energi att det är löjligt! Vi kan sitta och diskutera de mest deprimerande ämnena och ändå skuttar jag därifrån. Lite starkare, lite bättre.

Tränat alldeles för mycket. Tränat alldeles för lite.

Gett bort en uppstoppad fågel i 30-års present.

Ätit massa god mat. Polska specialiteter, amerikansk brunch, mexikanskt kött serverat med stekta bananer(!) och Ikeas julbord(Jo det var helt ok faktiskt!). Och en massa gott lussegott på det!

Bakat en massa. Misslyckats med hälften. Jag och köket är inte vänner!

Gråtit på riktigt för första gången i år.

Varit på bio och sett Tintin. Filmbetyg: 2,5/5. Look i coola 3D-brillor: 5/5!

Varit stjärngosse.

Spelat roligt spel som gav mig flashbacks till den gamla goda tiden då jag och Krizz utan konstigheter kunde spela Monopol eller plöja en rad andra sällskapsspel en hel dag. Det var tider det! Mer sånt.

Varit på Jul på Liseberg och blivit några kronor fattigare och tyvärr inte några stora chokladvinster rikare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar