söndag 11 september 2011

Plötsligt händer det.

När jag sitter och analyserar mitt kärleksliv inser jag att det är nu det händer. Precis nu i dessa sensommar-/hösttider. Det är det händer!

2007. Jag och MrEx gör slut och aj så ont det gör.

2008. Jag och MrEx avslutar vad det nu var vi höll på med en gång för alla. I samma veva träffar jag någon som får mig att känna igen och som utmanar mig, öppnar mina ögon för nya saker och får mig att växa.

2009. Efter en sommar med någon som som var allt annat än bra (men som ändå var med och gjorde den bästa sommaren någonsin) träffar jag någon som i efterhand har fått heta "lam-ansiktet" och "slowface".

2010. Jag träffar någon som inom en kort men intensiv tid får mig att tro på kärlek igen.

2011. Vem vet vad som händer i år? Jag vet bara att det kommer hända!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar